Dormitorul Zen

Publicat de admin 06.04.2018 0 Comentarii

Un dormitor Zen este unul in care poti adormi si intineri, o camera in care va este asigurat un somn placut, neintrerupt pe timpul noptii.

Exista multe modalitati de a va imbunatati dormitorul si rutina zilnica , factori ce ajuta sa creati o atmosfera desavarsita pentru un somn Zen. Iata cateva sfaturi marca bedding.ro.

 

 

Faceti curat pe birou.

 

 

Biroul nu ar trebui sa fie un spatiu de depozitare pentru acele chestii inutile, care pot fi destul de multe. Pastrati numai lucrurile esentiale pentru somn si odihna: o carte, o fotografie, un pahar cu apa. Cu cat veti avea mai putine lucruri, cu atat vor fi mai putine distrageri si va veti putea odihni corespunzator.

 

 

Dormitorul ar trebui sa fie un refugiu.

 

 

Acest lucru poate fi greu daca zgomotul vecinilor poate fi auzit prin perete. Este un pic cam scump sa luati in considerare izolarea fonica a incaperii, dar puteti aseza niste rafturi pe care sa plasati cateva carti. Cartile vor absorbi o parte din zgomot.

 

 

Indepartati obiectele care va pot perturba.

 

 

Televizorul, radioul, telefonul mobil – toate aceste aparate emit poluare electromagnetica, chiar si atunci cand sunt in modul stand-by sau oprite. Acest lucru poate tulbura somnul si poate bloca producerea de melatonina. Sa nu mai vorbim de disconfortul de lumini pe care-l pot emite.

Asa ca, puteti muta aceste lucruri in alta camera si sa achizitionati un ceas desteptator.

 

 

Lasati grijile la usa dormitorului.

 

 

Pentru a nu va aduce problemele in dormitor, puteti scrie o lista a lucrurilor care trebuie facute sau care v-au deranjat pe timpul zilei, in ordinea prioritatii, si pe care o veti rezolva in ziua urmatoare.

Aceasta lista va poate ajuta sa va clarificati ideile si sa fiti stapan pe situatie, evitand astfel stresul inutil in momentul in care doriti sa dormiti.

 

 

Faceti bai calde cu sare de mare.

 

 

Baile cu sare reprezinta un mijloc de relaxare inedit. Apa calda incurajeaza relaxarea fizica, iar sarea marina stimuleaza sistemul circulator si  relaxeaza muschii obositi.

 

 

Pastrati camera racoroasa.

 

 

Chiar si in timpul iernii, o temperatura mai scazuta a camerei este mult mai benefica pentru un somn bun decat una extrem de calda.

 

 

Adoptati o pozitie corecta de dormit.

 

 

Specialistii sustin faptul ca cea mai buna pozitie de dormit este pe o parte. Dormitul pe spate tinde sa incurajeze sforaitul si durerile in gat, in timp ce dormitul pe burta poate inhiba respiratia si exercita presiune asupra regiunii stomacului, impiedicand digestia usoara.

 

 

Lasa un comentariu